PjtTimeTransactionsIncremental@eol is sinds een paar dagen leeg?

Sinds een paar dagen (volgens mij vrijdag 17-03-23) is de tabel PjtTimeTransactionsIncremental@eol plotseling leeg. Ik heb als workaround connectie gemaakt met de ‘orginele’ PjTimeTransactions tabel, maar ik kan niet verklaren waarom de Incremental versie van deze tabel plotseling leeg is?

Ik zie nu in het forum dat hier al berichtgeving over is en dat het een bug in BridgeOnline betreft? In dat geval kan deze post als niet gemaakt beschouwd worden!

Aanvullend: Als ik nu (21-03) probeer de tabel in te lezen in PowerBI krijg ik de melding dat de tabel leeg is. Dus het issue lijkt me (nog) niet verholpen?

Is de inhoud van de tabel TimeCostTransactionsIncremental ook leeg?

Zo ja (deze tabel is ook leeg): controleer rechten.

Zo nee: voeg svp de naam van de gebruikte Invantive server toe uit de OData URL als antwoord.

De TimeCostTransactionsIncremental tabel is niet leeg.

Je bedoelt als Invantive server deze? https://bridge-online.cloud/acme-exact-online-1/odata4

Dank voor de controle. Een aanpassing is in productie genomen om problemen met lege views te voorkomen.

Advies is om de download nogmaals te proberen.

Vandaag opnieuw geprobeerd en inderdaad staat er weer data in de tabel, dus issue opgelost!

Dank voor de hulp in deze!

1 like