Bij het inladen van de tabel ExactOnlineREST.Incremental.GLAccountsIncremental@eol gaan veel rijen verloren. Hierdoor worden lokale rekeningnummers niet gemapt in de TransactionLinesIncremental.
Bij het invoeren van volgende SQL queries kom ik volgende zaken tegen.
Case 1
Hoewel deze tabel in Power BI leeg is (na inladen en filteren op deze ID), krijg ik hier wel één rij, zoals gewenst:
select *
from ExactOnlineREST.Incremental.GLAccountsIncremental@eol
where ID = '1bb15293-d325-45b8-9591-cc093f7969d3'
Case 2
Hier krijg ik ook één rij zoals gewenst:
select *
from ExactOnlineREST.Financial.GLAccounts
where ID = '1bb15293-d325-45b8-9591-cc093f7969d3'
Case 3
Hier krijg ik geen data als output:
select *
from ExactOnlineREST.Financial.GLAccountsBulk
where ID = '1bb15293-d325-45b8-9591-cc093f7969d3'
Het gaat om veel GLAccounts die niet meer in de GLAccountIncremental worden ingeladen, wat vreemd is aangezien dit altijd zonder problemen heeft gewerkt.
Kunnen jullie meer specifiek nagaan wat de oorzaak van dit probleem is, of mij ondersteunen in verdere acties die ik kan ondernemen om dit op te lossen.
Gelijkend op Grote dataloads EOL: ontbrekende rijen, met dien verstande dat beiden over *Bulk gaat, maar bij Data Hub gaat om een versie die niet recent gewijzigd is.
Via een ander kanaal zal contact met u opgenomen worden.
Sinds enkele dagen treden bij meerdere gebruikers in zowel online als ongewijzigde on-premises producten dit soort foutmeldingen specifiek op Exact Online op.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.