Elke tabel ververst netjes, maar de IncrementalAccounts tabel stopt steeds en ik snap niet waarom.
foutmelding:
The data download was cancelled after 1 second, such as by the user navigating away in the Power BI or Power Query user interface. (/hobrent-exact-online/odata4/ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental@e…reated%2CCustomerSince%2CDivision%2CID%2CName%2CPriceList%2CSearchCode%2CStatus).
De foutmelding zegt dat het door een handmatige actie in de Power BI interface komt, maar ik zit nergens aan als dit probleem zich voordoet.
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,