Itgenboe161 verversen gegevens Exact Online AccountsIncremental

De laatste tijd heb ik weer regelmatig last van fouten in de Power BI-service bij het verversen van gegevens. In de Power BI-service krijg ik de volgende foutmelding

Fout in de gegevensbron:
DataSource.Error:
OData: Request failed:
The underlying connection was closed:
An unexpected error occurred on a receive..
Microsoft.Data.Mashup.ErrorCode = 10122.
Microsoft.Data.Mashup.ValueError.DataSourceKind = OData.
DataSourcePath = https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4/ExactOnlineREST.Budget.Budgets@eol.
The exception was raised by the IDbCommand interface.

Als ik de service goed begrijp wordt er vier keer geprobeerd de gegevens te verversen met een duur van 30 min, 30 min, 30 min en 2 uur. Dit voelt vrij lang voor de hoeveelheid gegevens die ik probeer te verversen. Een voorbeeld van een mislukte aanvraag is de volgende

Request ID: 0HNH0F5ELONG5:00000003

itgenboe161
De gegevensdownload werd geannuleerd na 15 minuten, 2 seconden, waarschijnlijk door de gebruiker.

SQL:

select t.City
,      t.Classification1
,      t.ID
,      t.IsSupplier
,      t.Name
from   ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental@eol t

Hebben jullie enig idee wat dit kan veroorzaken?

Is het mogelijk dat u de volledige code uit de bijbehorende Power Query hieronder toevoegt waarmee deze data opgehaald wordt?

let
    Bron = OData.Feed(#"Bron url", null, [Implementation="2.0", ODataVersion=4, OmitValues=ODataOmitValues.Nulls, Headers=[Referer = "Financieel Dashboard" ], Timeout=#duration(0,4,0,0)]),
    #"ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol_table" = Bron{[Name="ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol",Signature="table"]}[Data],
    #"Rijen gefilterd1" = Table.SelectRows(#"ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol_table", each Date.IsInPreviousNYears([Date], YearsBack) or Date.IsInCurrentYear([Date]) or Date.IsInNextNYears([Date], YearsForward)),
    #"Rijen gefilterd2" = Table.SelectRows(#"Rijen gefilterd1", each [Type] <> 310),
    #"Rijen gefilterd" = Table.SelectRows(#"Rijen gefilterd2", each ([AmountFC] <> 0)),
    #"Andere kolommen verwijderd" = Table.SelectColumns(#"Rijen gefilterd",{"Account", "GLAccount", "Date", "AmountFC", "Type", "EntryNumber", "JournalCode", "Item"}),
    #"Changed Type" = Table.TransformColumnTypes(#"Andere kolommen verwijderd",{{"AmountFC", Currency.Type}}),
    #"Query's samengevoegd" = Table.NestedJoin(#"Changed Type", {"GLAccount"}, #"Gl account", {"ID"}, "Gl account", JoinKind.LeftOuter),
    #"Gl account uitgevouwen" = Table.ExpandTableColumn(#"Query's samengevoegd", "Gl account", {"Factor"}, {"Gl account.Factor"}),
    #"AmountFC met factor" = Table.AddColumn(#"Gl account uitgevouwen", "AmountFC met factor", each [AmountFC] * [Gl account.Factor], type number),
    #"Kolommen verwijderd1" = Table.RemoveColumns(#"AmountFC met factor",{"Gl account.Factor"})
in
    #"Kolommen verwijderd1"

Is het mogelijk om ook de Power Query-code van AccountsIncremental toe te voegen? De bovenstaande behelst de TransactionLinesIncremental-tabel.