ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactionsByPayrollYear

Ik probeer de tabel ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactionsByPayrollYear op te halen met parameters via REST.

Ik krijg steeds deze melding, terwijl ik de QUERY vul met de parameters division en payrollYear. Graag een voorbeeld URL:

An error occured - e7280b30-5efe-49ab-8922-3451f86460a4
itgendid228: Een waarde voor de parameter ‘payrollYear’ is vereist in tabel ‘ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactionsByPayrollYear’. Geef s.v.p. een waarde op voor ten minste die parameter en waar nodig voor alle parameters in de aangegeven volgorde: division, payrollYear.

Wat is de exacte formulering van de gebruikte query?

Deze Exact Online Salaris-tabel met de financiële salarisgegevens is net zoals NMBRS en Loket-tabellen een “tabelfunctie”. Meer uitleg over het gebruik van tabelfuncties is te vinden in Wat zijn tabelfuncties en tabelfunctieparameters?.

in de sql editor heb ik geen problemen maar van buiten af ophalen lukt me niet.

https://app-online.cloud/apps/......./?Table=ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactionsByPayrollYear&payrollYear=2021&division=711776

Dit zal via een applicatiemodule gebeuren zoals op Laad Exact Online in Qlik Sense en Tableau - 4 van forums. De applicatielogica gebruikt dan execute immediate om dynamische SQL-statements samen te stellen.

De uitvoer van execute immediate kan in PSQL variabelen landen zoals beschreven in Invantive SQL Grammar v22.1. De execute immediate kan geparameteriseerd worden met bind-variabelen.

Het parameteriseren van execute immediate staat beschreven in Execute dynamic SQL and PSQL statements.