Excel bestand met Exact Online-formules wil niet openen / zwart scherm

Een Excel bestand met Invantive Control for Excel-repository wil niet openen anders dan dat ik een zwart scherm krijg. De eerder gepubliceerde versie opent wel. Ik krijg geen foutmelding. De verbinding naar de Exact Online is in het bestand gemaakt. Excel lijkt niet te werken. Excel-bestanden waar Invantive Control niet in zit werken prima.

Heeft iemand een idee hoe ik dit bestand weer kan gaan gebruiken?

Bevat het Excel-document veel formules naar bijvoorbeeld Exact Online? Dan is het mogelijk dat het model aan het berekenen is? (Excel toont dit af en toe niet handig) Wat gebeurt er als u bijvoorbeeld 10 minuten wacht? Opent het model wel als er nog geen verbinding is gelegd naar Exact Online?

Het bestand bevat veel formules naar Exact Online. Ik zie geen activiteiten in Excel. Heb een half uur gewacht. Het maakt niet uit of ik een verbinding heb of niet. In taakbeheer zie ik ook geen processor- of geheugenactiviteiten voor Excel

Het is moeilijk om te bepalen of het Excel-werkboek nog bruikbaar is.

Mocht een backup van het bestand aanwezig zijn, werkt deze dan wel? Zo ja, dan zou de backup gebruikt kunnen worden.

Als er geen backup van het bestand gemaakt is is het onzeker of het bestand nog bruikbaar is en waarom Excel het document niet wil openen. Opent het document wel op een machine zonder Invantive Control for Excel?

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) afdruk van het volledige scherm met Excel en het “zwarte scherm” toe te voegen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.