File function verdwenen uit Excel

Mijn Invantive Control for Excel werkt niet meer.

Bij het volgen van de foutmelding constateer ik dat er bij Bestand/ Opties de function file is verdwenen:

Waarschijnlijk is de *functions*.xlam uitgeschakeld. Deze staat dan mogelijk lager (niet zichtbaar vanwege scrollbarpositie).

Advies is de stappen op Excel toont Invantive Control niet meer in het lint te volgen om deze te heractiveren.

deze oplossing heb ik ook telefonischj gekregen, maar de Invantive Support Assistant wil niet installeren. dit is getest door onze IT-support, maar ligt niet aan mijn rechten. En dus waarschijnlijk aan het bestand.

Hallo Kunnen jullie mij verder helpen?

beste Forums,

Kunnen jullie mij verder helpen?

Dank!

Voer de volgende stappen uit om de foutmelding op te lossen:

  • Sluit Excel volledig af via Windows Taakbeheer (CtrlAltDelete of een rechtsklik op de startbalk > Taakbeheer).
  • Als onder het tabblad ‘Details’ nog ‘EXCEL.EXE’ staat, sluit elke ‘EXCEL.EXE’ dan af via ‘Taak beëindigen’.
  • Start vervolgens Microsoft Excel opnieuw op.
  • Mocht de Invantive Control for Excel Add-In niet laden na het opstarten, volg dan deze stappen: Excel toont Invantive Control niet meer in het lint

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.