Een account is gedeactiveerd geweest, en we krijgen nu deze foutmelding in Power BI:
(402) Payment Required.
Als ik aanmeld op Invantive Cloud, dan zie ik de foutmelding:
Geblokkeerd in afwachting van review
Hoe los ik dit op?
Een account is gedeactiveerd geweest, en we krijgen nu deze foutmelding in Power BI:
(402) Payment Required.
Als ik aanmeld op Invantive Cloud, dan zie ik de foutmelding:
Geblokkeerd in afwachting van review
Hoe los ik dit op?
Deze combinatie van “Payment Required” en “Geblokkeerd in afwachting van review” geeft aan dat het user account nog niet beoordeeld is. Het laatste element verzorgt ook de enigszins misleidende “Payment Required” foutmelding.
In Bridge Online Monitoring zal een foutmelding zichtbaar zijn zoals:
itgenboe427
Blocked since: User … last review date (never) passed after last change on 05-08-2024 12:08.
Meld aan op Invantive Cloud en analyseer de opgegeven blokkeringsreden voor ‘john.doe@acme.eu’.
of mogelijkerwijs:
itgenahr577
API returns null value.
vanwege het niet kunnen bepalen van gebruiksstatistieken.
Het beoordelen van een gebruiker gebeurt normaliter binnen enkele werkdagen, en er staat een maximale duur van normaliter 45 dagen voor.
In dit geval is de gebruiker geblokkeerd geweest en korstondig verwijderd geweest. Een eerdere (succesvolle) review is hierdoor verdwenen en inmiddels hersteld.
Het verwerken van de reviewstatus kan tot 2 werkuren duren.
Daarna moet de gebruiker weer beschikbaar zijn.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.