"OLE DB- of ODBC-fout: Uitzondering van HRESULT: 0x80040E4E" bij inlezen data uit Exact Online

Indien ik in PowerBI op vernieuwen klik krijg ik een foutmelding “Uitzondering van HRESULT: 0x80040E4E” Dit is alleen bij de database die wij gebruiken met enkel de gegevens van onze eigen administratie. De andere database kan ik aanroepen en ververst de data.

Wat ik al ondernomen heb is het repareren van de datacontainer. De authenticatie was verlopen o.i.d. Dat is gelukt.

Ik krijg nu enkel deze foutmelding. Wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen?

image

Vernieuwen
ExactOnlineREST.Financial.Journals@eol
OLE DB- of ODBC-fout: Uitzondering van HRESULT: 0x80040E4E.

De melding 0x80040E4E is een foutmelding die Power BI genereert en is een standaard Microsoft foutcode (zie Foutmelding bij vernieuwen: kolom ... bevat lege waarden voor meer informatie hierover).

Staat er ook een Invantive foutcode bij in de tekst, herkenbaar aan de letters itgen?

Of staat er een melding in Systeemberichten?

Tenslotte kan ook real-time gekeken worden wat er gebeurt op Bridge Online via de Monitoring om de echte melding te achterhalen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.