Foutmelding itgenscr754, hoe los ik dit op?

Microsoft.Mashup.Engine1.Library.Resources.HttpResource:
Aanvraag mislukt:
OData-versie: 3 en 4, fout:
De externe server heeft een fout geretourneerd:
(500) Interne serverfout.
(Het geselecteerde databasesegment ‘acme-bouw7’ moet bestaan voor de delegerende organisatie ‘KXXXX B.V.’. itgen_cloud_scr754b_hint
(itgenscr754, fcae4eb4-b50d-476b-860f-b543d15800c6))
[idem 3 en 4 apart]

De melding met code itgenscr754 staat verder toegelicht op:

Het gegeven antwoord is niet toereikend, de data van de delegatie is goed maar ik blijf de foutmelding houden.
Ik update meerdere rapporten achter elkaar en tot vorige week was dit geen probleem.
Ik hoor het graag!

Voor de zekerheid: delegatie is bedoeld om een aantal uren voor een delegerende organisatie werkzaamheden te verrichten. De hoofdgebruiker ontvangt een bericht bij binnenkomst en vertrek.

Als vanuit Power BI Desktop meerdere rapporten bijgewerkt worden, dan zullen of alle of geen enkel rapport bijgewerkt worden. Ze gebruiken allemaal dezelfde delegatie.

Kunt u meer details verschaffen over welke tabellen benaderd worden?

Alternatief is om een gebruiker van de delegerende organisatie de verversing te laten doen.

Zouden we even kunnen bellen want ik heb het gevoel dat het niet lekker doorkomt wat het probleem is en ik niet begrijp wat de oplossing nu moet zijn .
De rapporten moeten elke ochtend automatisch gaan verversen maar dat geeft ook foutmeldingen.
Graag wil ik even kunnen bellen want dan is het vast zo opgelost.

U kunt eventueel bij Invantive of een partner een consult inplannen.

U kunt ook meer informatie verschaffen over de omgeving en de inrichting. Delegatie is niet bedoeld voor automatisch verversen van rapportages. Hiervoor kunt u een gebruiker van de organisatie gebruiken.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.