Foutmelding Kan DLL wpfgfx_v0400.dll niet laden (0x8007007E)

Ik had wat problemen met voorgaande versie, vervolgens Invantive verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Nu krijg ik de volgende foutmelding:

Kan DLL wpfgfx_v0400.dll niet laden

itgenclr060
Kan DLL wpfgfx_v0400.dll niet laden:
Kan opgegeven module niet vinden.
Uitzondering van HRESULT: 0x8007007E

Als ik op Ok druk, krijg ik het volgende :
itgenarn021

itgenarn021
Kon de beschikbaarheid van een split-knop niet wijzigen door een majeure interne Microsoft Office fout.

Vervolgens krijg ik geen Invantive in beeld om te verbinden.

Graag zie ik een reactie tegemoet; ben er naar mijn idee te lang mee bezig.

Dit betreft een incidenteel probleem dat optreedt bij het laden van Microsoft bibliotheken.

Een stappenplan voor het oplossen is te vinden op Itgenclr060 Unable to load DLL 'wpfgfx_v40400.dll' The specified module could not be found. (Exception from HRESULT: 0x8007007E).

Vorige melding is verholpen, na een keer opnieuw opstarten,

Nu krijg ik de volgende melding:

itgenlic248

itgenlic248
Your trial has ended on …-…-…
This device has been used in an earlier trial that started on …-…-…
The grace period ended on …-…-…
Please acquire a subscription or switch to a free product.

Heeft dit met de toegezonden licentiesleutel te maken? Hoe deze dan in te voeren?

Waarschijnlijk moet de licentiesleutel nog ingevoerd worden. Via “OK” komt normaliter het licentiescherm tevoorschijn.

De instructies voor het laden van de ontvangen licentiesleutel staan op Licentiesleutel installeren op Office-gebaseerde producten op Windows. De licentiesleutel is naast de e-mail naar de coordinator ook terug te vinden in Invantive Cloud onder “Licentiesleutels”.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.