Gebruik 2de account Exact Online

Sinds kort gebruiken we een extra account van Exact Online. Het gaat om een Nederlandse licentie, terwijl ik tot dusver enkel Invantive gekoppeld heb aan onze Belgische licentie.

Mijn vraag is tweeledig:

  1. Moet ik opnieuw de Invantive app registreren bij Exact Online via onze Nederlandse licentie?
  2. Als er geen ‘division code’ zichtbaar is in de URL van onze Nederlandse licentie, hoe kan ik die ‘division code’ dan achterhalen die ik voor mijn Excel-formules nodig zal hebben?

Om welk Invantive-product gaat het?

Invantive Control for Excel

Dag,

Kan iemand hieromtrent enige inzichten delen?

  1. Ja, als er een ander “Exact Online-land” gekoppeld wordt dan is een nieuwe client ID en client secret nodig. Exact heeft de meeste landen gescheiden van elkaar.

  2. In de partitieselector van Invantive Control is een lijst met alle partities en hun namen te zien. Daarnaast zou de tabel SystemDivisions de nodige informatie moeten bevatten.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.