Geen verbinding met Exact Online (BE) vanuit Excel: itgenoda184 - Handle could not be extracted

Na installatie van laatste versie Invantive Control for Excel kunnen we niet meer inloggen in Invantive Cloud for Excel:

Alle gegevens (client ID, secret, …) al nagekeken en zijn allemaal correct. Van op een andere PC kunnen we trouwens wél nog verbinding maken.

itgenoda184
Een verbinding met de database ‘Exact Online\Exact Online (be)’ kon niet worden opgebouwd als gebruiker ‘…’.
The database ‘Exact Online - Exact Online (be)’ could not be opened.
Handle could not be extracted.
De externe server heeft een fout geretourneerd: (400) Ongeldige opdracht.
Please correct the request to make it valid.
https://start.exactonline.be/api/oauth2/token

In de titelbalk van de applicatie is zichtbaar dat dit versie 20.2.58-PROD betreft. Dit is een versie van enkele jaren die niet meer compatible is met de hedendaagse Exact Online.

Advies is om de upgrade nogmaals te plaatsen als volgt:

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.