Gripp Files table geeft grp1004 en 503 Server Unavailable: too many requests in a short period of time

Gisteren heb ik gebruik gemaakt van de Files-tabel uit Gripp CRM, maar de tabel wil niet meer laden. Ik krijg onderstaande foutmelding:

grp1004: Statement #1 ‘create or rep…from Files@grp’ starting on line 1 caused an error.
Too many requests in a short period of time. See “Retry-After” header for the time in seconds you have to wait.
The remote server returned an error: (503) Server Unavailable.
Message ID: dcc3d0f2-9798-48a2-ab24-a0400ecf72ae
Occurred (UTC): 29-12-2022 08:19:41

Query:

create or replace table grp_Files@mss
as 
select * from Files@grp

Call stack:

System.Net.WebException
ValidationException
ValidationException
at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
at Invantive.Data.Providers.Http.HttpBasedProvider.DoRequest(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, HttpWebRequest request, String url, ObjectDefinition objectDefinition, QueryObject queryObject, String partitionCode, String callSafeNameOverrule, String anonymizedPostText, Boolean allowRetryOnNoConnectionMade, Boolean allowRetryOnConnectionLoss, ParameterList parameters, Guid nativeCallUid, Boolean throwExceptionOnNonSuccessfulStatusCode, Object requestBody, Int32 timeoutInitialMs, Int32 timeoutMaxOnRetryMs, String resultCacheId, String publicQueryParameters, ExecutionStatistics& executionStatistics, ODataErrorProcessingInstructions& oDataErrorProcessingInstructions)

Hoeveel bestanden waren er gisteren grofweg in deze lijst?

In de volgende release zal grp1004 vervangen zijn door itgengrp032.

De 503-melding is Gripp’s eigen manier om een 429 door te geven. De software zou dan enige tijd moeten wachten en opnieuw proberen.

Via een ander kanaal zal contact gezocht worden om een reproductiescenario voor de ingeschakelde throttling op Gripp CRM te krijgen.

In de releases 22.0.483 en later is een verbetering opgenomen waardoor ook een 503 Server Unavailable-melding t.b.v. rate limiting een vertraging optreedt en herhaaldelijk opnieuw geprobeerd wordt.

Deze release zal binnen 7 kalenderdagen beschikbaar komen via https://releasenotes.invantive.com.

Gelieve nogmaals met deze release te proberen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.