Nu maak ik graag gebruik van de optie voor het downloaden van boekingsregels. Aangezien ik met 46 verschillende administraties werk heb ik een excel-bestand gemaakt waarin ik 1 oogopslag kan zien of en wat er in welke administratie gewijzigd is. Nu dien ik daarvoor wel elke dag overnieuw dit rapport te draaien.
Is er een mogelijkheid om, bijvoorbeeld dagelijks, een bepaalde get my report te laten draaien? (Dus geplande download?)
De Invantive-software biedt geen gelegenheid om automatisch een rapport te downloaden. Wel zijn er externe tools die dat kunnen zoals Invantive Cloud. U kunt de query/queries achter een Get My Report-download opvragen bij Invantive. Uw automatiseerder of een andere partij met voldoende kennis van Invantive Cloud kan deze dan normaliter binnen 1 uur inbouwen in Invantive Cloud als losse applicatiemodule.
Binnen Get My Report is wel de mogelijkheid om meerdere of zelfs alle administraties in één keer op te vragen met een URL. Deze URL bevat dan de instellingen.
De noodzaak om te automatiseren vervalt dan in de meeste gevallen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.