De volgende foutmelding treedt op, ook na herhaaldelijk afsluiten:
itgenarn069: Kon de beschikbaarheid van een knop niet wijzigen door een majeure interne Microsoft Office fout.
De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Probeer s.v.p. nogmaals.
Bericht ID: 09510387-8730-4569-a119-1ba7ed42be90
Opgetreden (UTC): 31/05/2022 10:39:33
System.NullReferenceException
InvantiveSystemException
bij Microsoft.Office.Tools.Ribbon.RibbonSplitButtonImpl.set_Visible(Boolean value)
bij Invantive.Producer.Office.OfficeUtility.SetRibbonSplitButtonVisibility(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, RibbonSplitButton splitButton, Boolean visible) in Invantive.Producer\src\Invantive.Producer.Office\OfficeUtility.cs:regel 1090
Mocht het probleem daarna nog optreden, gelieve dan een schermafdruk toe te voegen van het foutmeldingvenster met de informatie Details volledig zichtbaar (geanonimiseerd waar nodig).
Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.