Itgenboe041 bij ophalen gegevens met Power BI

Bij het refreshen van mijn PowerBI desktop omgeving krijg ik een Itgenboe048 foutmelding in mijn mail. Als ik wil checken waar het mis gaat (na mijn wachtwoord in de Power BI omgeving te hebben ingevuld voor de koppeling met Bridge Online) krijg ik de volgende foutmelding:

itgenboe041
None, last user review was (never) and last change was on …, and part was last reviewed on (never) and last change was on (never).
Please log on to Invantive Cloud and diagnose the block reason given for …

Wat kan ik hier tegen doen?

De foutcode itgenboe041 wordt gegeven indien het user account nog niet door Invantive gevalideerd is binnen 2 weken na het aanmaken. Normaliter wordt dit vanzelf gedaan binnen enkele dagen.

Een intern verzoek is uitgezet om de validatie uit te voeren. Zodra uitgevoerd zal een antwoord toegevoegd worden.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.