Itgenclr096 : De database 'Invantive Cloud - Test SqlServer' kon niet worden geopend

Ik probeer om een applicatie uit te voeren, maar ik kom niet bij de pagina dat ik een url kan selecteren. Elke keer krijg ik de melding zoals in de titel staat vermeld.

In de systeemberichten is een melding te zien die iets meer context geeft, waarschijnlijk is dit de oorzaak van de verbindingsfout:

De datacontainer met alias ‘mss’ kan niet worden geopend op provider ‘SqlServer’.Cannot open server ‘xxxxx’ requested by the login. Client with IP address ‘xxx.xxx.xxx.xxx’ is not allowed to access the server. To enable access, use the Azure Management Portal or run sp_set_firewall_rule on the master database to create a firewall rule for this IP address or address range. It may take up to five minutes for this change to take effect.

De IP-adressen die toegang moeten krijgen om de database te kunnen openen zijn: 34.243.45.120 en 34.251.170.101.

Er is een incident aangemaakt voor dit probleem.

De oorspronkelijke IP-adressen van Invantive Cloud zullen uiteindelijk ook gemigreerd worden naar de nieuwe infrastructuur, maar advies is om de boven genoemde IP-adressen te whitelisten.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.