Vreemde foutmelding naar Invantive Cloud - Test SqlServer?

Ik krijg deze melding nadat ik de sql server opnieuw heb geautoriseerd, inclusief de firewall regel van de data base heb aangepast.

De melding geeft aan dat er (alsnog) een probleem is met de firewall rules. Zou u willen controleren dat het IP-adres dat genoemd wordt in onderstaande incident is toegevoegd aan de firewall rules?

Heb ik gedaan en geen foutmelding van de SQL server. Alleen ik krijg geen data uit Teamleader. de query gaat wel heel erg snel en ik zie geen resultaten.

Is het mogelijk een apart topic hiervoor te maken, inclusief gebruikte query en verwachte resultaat?

Het lijkt erop dat er helemaal geen output komt, niet uit de SQL database en niet uit Teamleader. Ik zie ook niets in de monitoring van Bridge Online.

image

Zie Invantive Cloud | Exact Online - UniversalSQL-editor geen resultaat.

De button “Uitvoeren” heeft enkele dagen niet gewerkt door de overgang naar release 24.0 voor Invantive Cloud. Dit is inmiddels opgelost door een bugfix op productie.

Bridge Online en App Online zullen binnenkort ook omgezet worden naar release 24.0.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.