Bij verbinden Bridge Online foutmelding itgenase040: SQL-fout

Krijg de volgende foutmelding direct na inloggen op Log on en kan daarmee niet inloggen.

SQL-fout.
itgenase040
4b2b442c-6157-46d8-832c-83d82038acc0

Ook wij merken deze foutmelding.

Na deze foutmelding heb ik de pagina vernieuwd. Dan laad de pagina wel goed naar het 2FA invoerveld. Met positief resultaat kunnen inloggen.

Correct; er is een storing geweest op o.a. Invantive Cloud. De naweeën hiervan spelen nog. Zie Error refresh for all Power BI dashboards using Invantive: internal error 06D79D voor meer details en de actuele status.

Het probleem is 15 juni 2023 begonnen omstreeks 21:30 UTC (23:30 CET). Niet alle gebruikers hebben er last van gehad; het betrof interne time-outs door overbelasting ontstaan door een samenloop van omstandigheden beschreven in het gerelateerde artikel. Deze time-out kwam sindsdien circa 300x zo vaak als normaliter voor.

Naar verwachting zal 16 juni 2023 na 20:00 CET alles weer als voorheen werken.

itgenase040

De volledige tekst van foutcode itgenase040 is:

itgenase040
Kon geen vrije databaseverbinding verkrijgen binnen 30,000 ms.
Geprobeerd om een verbinding te krijgen gedurende 30,290 ms in 62 pogingen van een pool met (maximale) grootte van 8 verbindingen en geen vrije verbindingen.

Ook dit betreft een time-out, waarbij alle beschikbare slots in de verbindingspool van een component bezet waren en er geen slot vrijkwam binnen de daarvoor toegestane maximale tijd.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.