Itgencmr088: Kan de connector voor datacontainer met alias 'eol' niet vinden

Melding:

itgencmr088
Kan de connector voor datacontainer met alias ‘eol’ niet vinden.
Mogelijk geldige alternatieven: Mail, Outlook.

De melding komt voor uit formules zoals:

=-I_EOL_CCE_BAL_PDE_CLOSE(divisiecode;$D16;vorigjaar;J$9;J$10;$C16)

Het gaat om reeks grootboekrekeningen: 740100*,740900*,742000*,744000*,747400*,749000*,749002*,749024*,749025*,749051*,749053*,749100*,749200*,749300*

De details eindigen op:

bij Invantive.Data.GenericProvider.AUU(GlobalState , ExecutionOptions , ObjectDefinition )
bij Invantive.Data.GenericProvider.VOV.S(ObjectDefinition )
bij Invantive.Data.ViewObjectDefinition.get_Fields()
bij Invantive.Data.DataUtility.GetEntityFieldsOfTable(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, IProviderManager manager, String fullQualifiedTableName)
bij Invantive.Producer.Control.UdfExactOnline.GetEolCostUnitCostCentreBalanceLineTotalsInformation(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, String fieldName, String divisionCode, String costUnitCode, String costCentreCode, Int64 reportingYearExcl, String glAccountCode, String glAccountType, String reportingSchemeCode, String classificationCode, Boolean afterEntry, Int64 classificationLevelsIncluded, String executionHint, Boolean isNoValueNA, ResultAggregationMethod resultAggregationMethod) in …\Invantive.Control\src\Invantive.Producer.Control\UDF\Platforms\UdfExactOnline.cs:regel 7445

Deze melding heeft waarschijnlijk dezelfde oorzaak als Foutmelding itgensql288 bij gebruik van Excel formule I_EOL_CCE_BAL_YEAR_OPEN.

Gelieve met de huidige versie van Invantive Control for Excel te proberen. Deze is te vinden op https://download.invantive.com.

Ik wil deze wel downloaden maar kan me nu echt geen pech permitteren… kan dit onder begeleiding?

Het is volgens ons niet nodig om dit onder begeleiding te doen. Advies is om de download te installeren en nogmaals te proberen, eventueel na herstart. Mocht probleem niet opgelost zijn, gelieve dan het topic aan te vullen.

Help, update uitgevoerd , excel wil niet meer mee …

Kan iemand me verder helpen aub?

Opgelost! Pc laten heropstarten.

1 like