itgeneor328.
Request: Please contact Invantive Support:
This endpoint has mandatory filtering applied. A GET request for this endpoint must have a $…OrderDate,OrderID,OrderNumber,Salesperson,SelectionCode,ShippingMethod,Status,TaxSchedule,PaymentReference,WarehouseID,YourRef.
Het lijkt er op dat ik momenteel versie 22.0.31 heb. Ik zie dat in de genoemde oplossing de update naar BETA-versie 22.1.123 beschikbaar moet zijn, die het probleem verhelpt. Hoe zou ik deze kunnen updaten/installeren?
Deze foutmelding is gereproduceerd op 22.0.541 en de laatste 22.1 BETA-release via:
use 873526
select sor.DivisionOwnerCompanyName
from exactonlinerest..salesorderlinesbulk sol
join exactonlinerest..salesordersbulk sor
on sor.division = sol.division
and sor.orderid = sol.orderid
and sor.orderdate between coalesce(to_date('2015-02-01', 'YYYY-MM-DD'), sor.orderdate) and coalesce(to_date('2015-03-01', 'YYYY-MM-DD'), sor.orderdate)
Het hangt af van de soort en distributie van de data in de administraties, in combinatie met het gebruik van AND en en een join set met OR.
Het probleem is geanalyseerd en een workaround is toegevoegd. In de release 22.0.547 en BETA-release 22.1.138 zal deze opgenomen zijn. Deze release zal naar verwachting binnen 7 kalenderdagen uitgerold zijn op alle Cloud-producten: Invantive Cloud en Get My Report. Voor on-premises gebruik zal binnen 3 kalenderdagen een nieuwe versie beschikbaar zijn voor download op https://releasenotes.invantive.com.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.