Itgenexl053 The application ... can only be used with your own client ID in combination with a production license key on top-level domain nl

Hallo ik kreeg vandaag foutmeldingen bij opstarten. Heb de licentiesleutel geplakt die ik 16 december kreeg en daarna Invantive opnieuw geinstalleerd.

Nu krijg ik een foutmelding dat Client ID niet juist is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

itgenexl053
A connection to the database ‘Exact Online\Exact Online (nl)’ could not be established as user ‘…’.
The application ‘Invantive Control for Excel’ can only be used with your own client ID in combination with a production license key on top-level domain ‘nl’.
Please configure api-client-id in your connection string to include your own client ID.
Also include api-redirect-url with the desired redirect URL.
Or switch to a trial, freemium, unpaid or Public Data license key.

De stappen om de itgenexl053 op te lossen staan beschreven in Itgenexl053 De applicatie 'Invantive Control for Excel' kan alleen worden gebruikt met uw eigen client ID in combinatie met een productielicentiesleutel op topniveaudomein 'nl'.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Itgenclr130 melding bij aanmelden op Exact Online vanuit Excel

Jullie hebben het vast druk, maar ik heb geen idee wat ik moet doen met de foutmelding of met dat nieuwe topic.

Hopelijk kun je/jullie iets specifieker zijn.
Het zou fijn wanneer ik morgen onze rapportages kan draaien.

Het advies is om de stappen te doorlopen zoals beschreven in Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Control for Excel.

De client ID en de redirect URL hierin worden dan ingevuld bij het aanmeldscherm op Exact Online vanuit Excel.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.