Itgenobr354 The use of the application has not yet been approved

Bij het draaien van batch job / SQL script via Data Hub krijgen we deze melding:

itgenobr354
The use of the application has not yet been approved.
Please log on to the same client ID using the Invantive Query Tool and approve the terms and conditions for use.

Echter, als ik Query Tool open en deze database selecteer dan meldt ie netjes aan en kom ik direct in het query window, maar ik krijg niet het (bekende) goedkeuringsscherm.

Kan iemand meekijken?

De gebruikte Exact Online-client ID is 769f7176-8f14-4590-b9d3-d092c9b2794d van de applicatie “BI voor Exact Online” met de volgende autorisatie URL:

https://start.exactonline.nl/api/oauth2/auth?response_type=token&client_id=769f7176-8f14-4590-b9d3-d092c9b2794d&redirect_uri=https%3A%2F%2Fclientredirect.invantive.com&state=f60da038-56ac-479d-a7f3-122a0b16f571

Gedurende het doorlopen van de autorisatie door Invantive Data Hub wordt de volgende melding ontvangen vanuit de Exact Online autorisatieserver behorende bij de Exact Online API-server:

[ ] Ik accepteer de Exact Online App Store-gebruiksvoorwaarden
[ ] Ik begrijp dat het gebruik van de app volledig onder de gebruiksvoorwaarden van de app-ontwikkelaar valt en dat de app mijn gegevens gebruikt zoals hierboven wordt beschreven.

[TOESTAAN] [WEIGEREN]

Het Exact Online autorisatie-scherm probeert aan Evergage de volgende gegevens te verstrekken:

• Customer code: 11262921
  • Divisiecode: 1514423
  • Solution: WDAdvanced

De aanmeldcode is A...@bl...eu.

Door te zoeken op de Exact Online klantcode is gebleken dat deze enkel gebruikt is de laatste zeven dagen in combinatie met Exact Online-client ID f7fe8fee-072d-496b-953d-8308cf6e459a vanuit het Invantive Query Tool.

Advies is om te controleren dat bij gebruik van het Query Tool de juiste client ID 769f7176-8f14-4590-b9d3-d092c9b2794d ingevuld is in het aanmeldscherm zodat het gebruik van deze geautoriseerd kan worden.

In een volgende release van Invantive Data Hub zal ook de Exact Online-client ID indien mogelijk opgenomen zijn bij de foutmelding itgenobr354.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.