Kunnen jullie assisteren bij de volgende foutmelding
{“error”:{“code”:“itgenoda053”,“message”:“{\n \u0022error\u0022: \u0022Service unavailable\u0022,\n \u0022errorId\u0022: \u002218.1d62645f.1674746116.46b84c1d\u0022\n} (itgenoda053, c83ef630-f6c7-478d-982b1d8535f)”,“target”:null,“details”:[{“code”:“c83ef630-f6c7–982b-d07bc1d8535f”,“target”:null,“message”:“Unique ID”}],“innererror”:null}}
Gebeurd bij een API call naar Exact Online
Er is op dit moment een incidentele storing bij Exact Online waarbij een percentage van alle API-requests mislukt.
Zie Invantive Status - Exact Online down met tussenpozen en subscribe eventueel voor updates.
Advies is later nogmaals proberen. In de praktijk lost men dit soort problemen binnen enkele uren op; mogelijk is men bezig met aanpassingen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.