Itgenoda191 bij het verbinden van de Query Tool met Exact Online

Sinds vorige week krijgen wij een foutmelding bij het verbinden van de Query Tool met Exact Online. Hiervoor hadden wij geen enkele problemen en ging alles heel soepel.

Zie hieronder de foutmelding. Zou iemand alsjeblieft ons kunnen helpen om IQT te verbinden met Exact Online?

itgenoda191
A connection to the database ‘ACME_____’ could not be established as user ‘John Doe’.
The OAuth access token for Exact Online has expired or is currently not accepted.
The client secret was incorrect.
The remote server returned an error: (401) Unauthorized.
Please check that Exact Online is online. Try again later when Exact Online is offline. Re-authenticate on Exact Online when online and the access token is still not accepted.
If the client attempted to authenticate via the ‘Authorization’ request header field, the authorization server MUST respond with an HTTP 401 (Unauthorized) status code and include the ‘WWW-Authenticate’ response header field matching the authentication scheme used by the client.

Advies is om de waarde in het veld “Client Secret” bij het aanmelden via het Query Tool te controleren tegen bijvoorbeeld de waarde die voor de opgegeven Client ID in het Exact Online App Center staat.

Alleen een Exact Online-gebruiker met abonnementbeheerrechten heeft hier toegang tot. Mocht deze momenteel niet beschikbaar zijn, dan is advies het veld “client secret” leeg te halen en later weer te vullen met de juiste waarde.

De verwachting is dat na correctie het aanmelden weer werkt.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.