Itgenoda220 Het Oauth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd

Nu krijg ik deze foutmelding als ik wil synchroniseren in invantive:

itgenoda220
Het OAuth-accesstoken voor Exact Online is verlopen of wordt momenteel niet geaccepteerd.
De externe server heeft een fout geretourneerd: (401) Niet gemachtigd.
Controleer of Exact Online online is.
Probeer het later nog eens als Exact Online offline is.
Vernieuw authenticatie wanneer Exact Online online is en het accesstoken nog steeds niet geaccepteerd wordt.
https://start.exactonline.be/api/v1/416823/salesorder/SalesOrderLines?$select=*&$filter=OrderNumber%20eq%202321143

Enige oplossing hiervoor?

Deze melding kan optreden als bijvoorbeeld dezelfde Exact Online-user elders zich aanmeldt met dezelfde client ID, of als de applicatie doorwerkt met een inmiddels vervallen accesstoken (deze zijn 10 minuten geldig).

Advies is om de hints in de foutmelding te volgen. Waarschijnlijk zal opnieuw aanmelden het probleem oplossen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.