Itgenoda220 The OAuth access token for Exact Online has expired or is currently not accepted

Krijg sinds vanmorgen deze melding. Betekent dit dat TOTP-code verlopen is? Normaal gesproken krijg ik dan namelijk andere foutmelding.

itgenoda220
The OAuth access token for Exact Online has expired or is currently not accepted.
Please check that Exact Online is online.
Try again later when Exact Online is offline.
Re-authenticate on Exact Online when online and the access token is still not accepted.

Er is al enige weken een serieus probleem in het aanmelden op Exact Online dat op sommige productlijnen leidt tot terugkerende storingen. Zie ook:

Advies is om als eerste stap een upgrade te plaatsen naar release 22.0.456. Hierin zitten aanpassingen waardoor statistisch gezien deze fout minder vaak zal optreden. Het neemt de oorzaak niet weg en werkt er ook niet omheen, maar zorgt wel voor beduidend betere stabiliteit.

De hoop is dat Exact Online spoedig het probleem met dubbele gebruikersnaamschermen en incidenteel ook dubbel wachtwoordscherm oplost.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.