Itgenrst007 Gripp CRM foutmelding PurchaseInvoices veld company_id

Ik krijg de volgende melding als ik een veld zoals comnapy_id probeer toe te voegen in de Query Tool. Ik wil de data van Gripp CRM naar de Microsoft SQL-server kopieren.

Ik gebruik de volgende syntax:

create or replace table grp_PurchaseInvoices@mss
as
select  bookingnumber
        ,identity_id
        ,company_id
     -- ,company_searchname
        ,id
        ,date_date
,description
       -- ,number
        --,report_date
,subject
--,totalbuyincldiscountexcl
--,totalincldiscountinclvat
,totalinclvat
,totalopeninclvat
,totalpayed
from   GrippCrm..PurchaseInvoices@grp

Hoe kan ik dit oplossen?

Rest melding:

itgenrst007: The metadata of the columns 'COMPANY_ID' of table 'GRP_PURCHASEINVOICES' specifies that null values should not appear, but there is a null value in row #2.327.

Ensure that the nullable property in the metadata matches the values.

Message ID: 89b5b6cd-4516-4138-aa6c-c7f9dbc07a7f

Occurred (UTC): 9-11-2022 15:50:23

Het betrof waarschijnlijk een fout in het datamodel van Gripp CRM waarbij van een veld verwacht werd dat het altijd gevuld zou moeten zijn. Er is een aanpassing gemaakt aan de software.

Gelieve de release 22.0.434 of nieuwer te gebruiken. Deze zal vanaf donderdag 10 november beschikbaar zijn voor download.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.