Dit probleem is gelijkend op Itgenyk019: Yuki Access denied.
Bij analyse met een eigen Yuki-gebruiker lukt de registratie op Invantive Cloud en Invantive Query Tool wel.
De Yuki-foutmelding met itgenyki030
“Access denied” treedt op zowel via Invantive Cloud als via Invantive Query Tool en de oorzaak is gerelateerd aan de Yuki-gebruiker.
De onderliggende foutmelding vanuit Yuki API bij het verzoek voor de Companies
op https://api.yukiworks.nl/ws/Accounting.asmx is:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<soap:Envelope xmlns:soap="http://www.w3.org/2003/05/soap-envelope" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">
<soap:Body>
<soap:Fault>
<soap:Code>
<soap:Value>soap:Sender</soap:Value>
</soap:Code>
<soap:Reason>
<soap:Text xml:lang="en">Access denied</soap:Text>
</soap:Reason>
<soap:Detail />
</soap:Fault>
</soap:Body>
</soap:Envelope>
Een ticket is geregistreerd hiervoor bij Yuki onder #111637.