Ik probeer opnieuw een data container aan te maken voor de al bestaande databse gekoppeld aan mijn Exact Online account. Ik moest deze data container verwijderen ivm het maken van een backup in de testomgeving van Exact Online. Nu bij het opnieuw aanmaken kom ik niet verder wanneer ik op Exact Online klik > landkeuze Exact Online. Wanneer ik op Nederland klik gebeurt er niks en kom ik dus niet verder.
Het probleem is gereproduceerd bij het toevoegen van datacontainers. Dit venster hoort te voorschijn te komen, net zoals bij nieuwe database:
Een developer zal er verder naar kijken.
Workarounds:
- optie 1: maak een nieuwe database aan
- optie 2: ga na het klikken op Nederland naar de URL zoals
https://cloud.invantive.com/app/setup/databases/8569/datacontainers/new/exactonline?country=nlen vervang?country=nldoor/nl
In de eerste na de frozen period zal naar verwachting een verbetering opgenomen zijn zodat de workarounds niet meer nodig zijn.
Het is mogelijk dat deze release eerder beschikbaar komt dan halverwege januari, maar dat hangt er van af of er een noodzaak is een release te plaatsen vanwege een kritische storing waar geen workaround voor beschikbaar is.