Afgelopen week had je ons geholpen met het koppelen van een dataset uit Twinfield in PowerBI. Nu probeer ik de dataset uit te breiden naar meerdere winkels, maar dat lukt niet. De foutmelding van de vorige keer is opgelost, dus dit is een nieuw probleem.
Welk probleem treedt op?
De data laadt niet. Het duurt meer dan een kwartier en dan zie ik nog steeds niets
Is het mogelijk om de probleemomschrijving specifieker te vragen:
- Welke data laadt niet?
- Wat is er zichtbaar in de Bridge Online Monitoring?
Interactieve support is alleen mogelijk als blijkt dat het via de forums niet realistisch haalbaar is. Op dit moment zijn er volgens mij nog voldoende controles die via de forums gedaan kunnen worden.
Wat staat bij de melding in Invantive Bridge Online Monitoring qua details?
Gelieve de URL van Bridge Online Monitoring te gebruiken (zie boven).
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.