Limiet aantal verzoeken

We zijn bezig met het verbeteren van onze pipelines van Teamleader.
Daar hebben we een aantal vragen over:

  1. Hebben jullie een indicatie wanneer de v2 basis tabel van Projecten wordt aangevuld met customfields? Nu moeten we namelijk de customfields per id ophalen wat niet mogelijk is binnen het aantal verzoeken.
  2. Hebben jullie een indicatie wanneer de multi-select customfields worden toegevoegd aan de basistabel? Nu moeten we voor deze customfields alsnog per id ophalen. Wat ook niet haalbaar is binnen het limiet van de aantal verzoeken

Dat zelfde geldt voor de invoice en de quotatlion lines. Die moeten ook per id opgehaald worden. Zijn daar nog alternatieven voor?

En ik zie in Azure een stuk minder verzoeken dan het aantal verzoeken in Invantive. Waar kan ik gedetailleerd zien welke verzoeken er gedaan worden?

Advies is om voor elke individuele vraag een apart topic te maken tenzij de vragen niet-ontvlechtbaar zijn.

Betreffende customfields voor projecten, invoices en quotation lines: dit is afhankelijk van de voortgang bij Teamleader; zie Enorme prestatieverbetering Teamleader Focus custom fields voor Contacts, Companies en Deals.

Betreffende multi-select customfields: er is nog geen planning voor multi-select customfields. Zie voor meer informatie: Enorme prestatieverbetering Teamleader Focus custom fields voor Contacts, Companies en Deals

Betreffende verzoeken: zie Fair Use Daglimieten voor een Betere Gebruikerservaring.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.