TeamLeader - custom fields invoices - time-out

Sinds 15/2 slaag ik er niet meer in om de “custom fields” van de “invoices” (tabel: Teamleader.V2Flat.InvoiceCustomFieldValues@tlr_table) op te laden.

Voorheen duurde de query ongeveer 20 minuten, nu krijg ik een time-out na 3 uur.

Langs onze kant is er niks gewijzigd: er zijn geen extra “custom fields” aangemaakt in TeamLeader, ook het aantal waarden is nauwelijks toegenomen en de query is onveranderd gebleven.

Bijkomend probleem: deze tabel/query consumeert zowat de hele “fair-use” duur limiet en bijgevolg kan ik geen andere data meer downloaden.

Een mogelijke oorzaak is een storing die speelt sinds 15 februari door de introductie van de nieuwe release 24.0. Deze release wordt nu geleidelijk in productie genomen en biedt onder andere faciliteiten voor het beter bepalen van de duur.

Naar verwachting treedt dit probleem niet meer op sinds de avond van 16 februari.

Advies is om de download nogmaals te proberen.

Totdat de nieuwe wijze van duurbepaling in productie genomen wordt, is de limiet verhoogd van 5-maal naar 10-maal de maximale duur uit de Fair Use-specificaties.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.