Momenteel krijg ik bij verschillende klanten de 500 error in Power BI bij het ophalen van Loket data.
Daarnaast krijg ik de volgende error bij het ophalen van de data in Invantive Cloud bij UniversalSQL.
Kunnen jullie nagaan wat er mis gaat?
Momenteel krijg ik bij verschillende klanten de 500 error in Power BI bij het ophalen van Loket data.
Daarnaast krijg ik de volgende error bij het ophalen van de data in Invantive Cloud bij UniversalSQL.
Kunnen jullie nagaan wat er mis gaat?
De laatste release van Loket veroorzaakt meerdere problemen door breaking changes. Zie voor meer informatie https://status.invantive.com.
Meer informatie over de verdere positionering van Loket als platform is te vinden op Loket-integratie bij Invantive in uitloopfase: wat dit betekent voor uw gebruik en ondersteuning.
Oke. Is er een verwachting wanneer bovenstaande error opgepakt zal worden? Is daar meer duidelijkheid over op dit moment?
Deze specifieke foutmelding zou op Invantive Cloud sinds maandag 28 oktober 2024 opgelost moeten zijn.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.