jht
16 juli 2024 om 15:52
1
Momenteel krijg ik de volgende melding als ik Loket data op wil halen:
itgenlnr007
The authentication credentials for LoketNlRest are incorrect.
Token session expired.
Please take note of the hints that may be shown on the fields that you need to fill out.
Hoe kan ik deze melding oplossen?
forums
16 juli 2024 om 16:19
2
Advies is om de autorisatie te vernieuwen van de datacontainer zoals beschreven in Eenvoudiger autorisaties vernieuwen op Invantive Cloud (itgenscr652, itgeneor559 of itgeneor562) .
Mogelijkerwijs is het nodig om eerst correcte/nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord te verkrijgen.
In een volgende release zal specifiek deze oorzaak gekenmerkt worden door foutcode itgenlnr045
.
jht
17 juli 2024 om 05:41
3
Ik probeer de autorisatie te vernieuwen. Echter als ik inlog met de gebruiker gegevens dan krijg ik de volgende melding:
URL: oauth.loket.nl/authorize?error=101&response_type= …
Log in met het account dat je wil gebruiken voor deze koppeling
Niet alle benodigde elementen aanwezig
Gebruikersnaam
[…]
Gebruikersnaam is een verplicht veld.
Wachtwoord
[…]
[Login]
Echter deze gegevens kunnen wel benut worden om in Loket in te loggen.
forums
17 juli 2024 om 05:53
4
Advies is om te proberen met deze gebruiker proberen aan te melden op Loket zelf.
Lukt dat wel?
Zo ja, gelieve dan via een apart kanaal aanmeldgegevens ter beschikking te stellen t.b.v. analyse.
Zo nee, gelieve dan aanmeldgegevens te gebruiken waarmee wel aangemeld kan worden op Loket.
jht
17 juli 2024 om 06:00
5
Oke hoe kan ik de gegevens via een ander kanaal verstrekken?
forums
17 juli 2024 om 06:11
6
Als aanmelden via Loket zelf wel lukt, dan krijgt u een e-mail met nadere informatie van een van onze medewerkers.
forums
17 juli 2024 om 10:40
7
Advies is om het wachtwoord te laten corrigeren. Aanmelden met de verstrekte aanmeldgegevens is niet mogelijk:
De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist.
Uit veiligheidsoverwegingen wordt het inloggen na 3 foutieve pogingen voor 15 minuten geblokkeerd.
U kunt het aanmelden testen via de URL https://app.loket.nl/
jht
24 juli 2024 om 12:24
9
Kunnen jullie mij een update geven over het onderstaande?
forums
29 juli 2024 om 07:11
10
Een poging is gedaan aan te melden op loket.nl met de opnieuw verstrekte aanmeldgegevens (en gecontroleerd identieke gegevens), maar Loket weigert toegang op basis van ongeldige aanmeldgegevens (identiek aan eerdere screenshot).
forums
29 juli 2024 om 07:16
11
Documentatie is opgevraagd bij Loket wat “error=101” betekent. Mogelijkerwijs dat dit soelaas biedt.
Advies is om het wachtwoord op Loket te wijzigen, te controleren vanuit incognito-modus dat aanmelden hiermee mogelijk is en de autorisatie op de Loket-datacontainer te vernieuwen met deze aanmeldgegevens.
forums
31 juli 2024 om 10:12
12
De foutmelding error=101
is niet bekend bij Loket in relatie tot de API of de Loket OAuth-server.
Advies vanuit Loket is om te valideren dat aanmelden op Loket zelf lukt met de verstrekte aanmeldgegevens.
jht
1 augustus 2024 om 06:26
13
Er zat een fout in het e-mailadres. Waar kan ik veilig en anoniem het e-mailadres naar toe sturen?
forums
1 augustus 2024 om 10:20
14
Het e-mailadres kunt u sturen via het eerder gecommuniceerde kanaal.
jht
5 augustus 2024 om 06:27
15
Het e-mailadres is zojuist via het eerder gecommuniceerd kanaal gecommuniceerd.
jht
9 augustus 2024 om 08:39
16
Kan er een update gegeven worden over de issue?
forums
9 augustus 2024 om 14:56
17
Het probleem is geanalyseerd. Het bleek uitsluitend fout te gaan bij het verversen van de authenticatie op een Loket-datacontainer.
Workaround is om een nieuwe datacontainer onder dezelfde database aan te maken en de oude te verwijderen.
De fix wordt bij de volgende release meegenomen.
system
gesloten
12 augustus 2024 om 14:56
18
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.
forums
24 oktober 2024 om 12:43
19
De foutmelding error=101
kan ook optreden in aanmeldschermen bij Loket:
waarbij dan bovendien de melding verschijnt:
Niet alle benodigde elementen aanwezig.
Deze error=101
-foutmelding kan verschijnen indien de scopes niet opgegeven zijn.