Meegenereren kolom met link naar factuur in Invantive Control voor Exact Online export

Via Invantive Control in Excel maakt ik een export uit Exact Online van bijvoorbeeld alle kostenrekeningen. Dan krijg je een twintigtal kolommen in Excel terug met grootboekrekening etc.

Kan je met een export dan ook een link meegenereren waar de respectievelijke facturen inzitten?

De binaire data is lastig; daar is Excel niet zo voor geschikt.

Wat wel kan is de URL naar de facturen. Die zijn - beetje afhankelijk van de gebruikte scanoplossing - te vinden in DocumentAttachment of het veld DisplayDocumentsUrl.

Hoe krijg je de kolom met URLs vanuit Exact Online precies geëxporteerd naar Excel? Als ik een export doe krijg ik tal van kolommen mee (grootboekrekeningen, kostenplaatsen etc…) maar geen URL naar de facturen.

Advies is om de achterliggende query bij te stellen. De wijze waarop dat moet hangt af van de huidige logica in de query. Mocht die kennis niet (meer) in huis zijn, dan is advies om een partner of een kort consult in te schakelen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.