OData - Bridge-online.cloud doet het niet meer met Power BI: itgenboe161

Sinds gister ochtend kunnen wij niet meer de teamleader data in Power BI refreshen. Ook is het niet meer mogelijk om de link van Odata te openen. Door een nieuwe database en ook nieuwe link te generen. Deze doet het dan eventjes totdat het meer gebruikt wordt en dan komt het zelfde probleem weer naar boven. Het kan zijn dat de Load misschien te groot is, maar het is nodig om de gehele dataset te kunnen refreshen.

Is hier een oplossing voor te vinden?

Is er een melding zichtbaar in Invantive Bridge Online Monitoring (zie Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring)?

Zo ja, welke?

Is het mogelijk om een geanonimiseerde schermafdruk met wel de volledige blauwe titelbalk zichtbaar toe te voegen?

Zie afbeelding, heeft te maken met de Query die Power BI verstuurd, maar wij hebben alle gegevens nodig van alle Teamleader tabellen.

Melding:

itgenboe161
De gegevensdownload werd geannuleerd na 4 minuten, 16 seconden, waarschijnlijk door de gebruiker.
Optimaliseer uw query zoals beschreven op …
Voer de query vervolgens opnieuw uit.

Request: 800002e5-1001-2100-b63f-84710c7967bb