Dank voor de informatie. De bijlages zijn niet doorgekomen omdat die uit beveiligingsoverwegingen onderdrukt worden, maar de beschikbare informatie is waarschijnlijk voldoende.
Op Invantive Cloud komen wel de juiste rijen terug. Een belangrijk verschil is dat Invantive Bridge Online een extra cachelaag gebruikt. Die kan ingesteld worden zoals beschreven op Differentieer OData4 cachegedrag met Power BI.
Advies is om dit artikel te lezen en de cache-instellingen te vergelijken met de bedrijfswensen.
Daarnaast kan het nodig zijn om de cache te resetten. Dit is feitelijk een “fail”; het bewust resetten doordat de data fout is hoort niet nodig te zijn, de onder-de-motorkap logica van de Exact Online SQL-driver moet automatisch de juiste gegevens achterhalen op basis van de daadwerkelijke werking van de Exact Online sync-API’s.
Het resetten moet gebeuren op Bridge Online zelf zoals beschreven op:
Mocht het probleem na uitvoering van bovenstaande twee adviezen terugkomen, gelieve dan een antwoord toe te voegen. Op basis van toegang via te verstrekken delegatie zal dan eventueel verder gezocht worden.