Ontbrekende velden in mapping van Teamleader Focus naar PowerBI

Er zijn een aantal velden die ik in Teamleader Focus gebruik welke ik niet terug kan vinden als ik dezelfde data in PowerBI probeer te importeren. Het gaat om de volgende velden:

  • Prepaid resterend (welke ergens in een company tabel moet staan). Ik kan de rest van de velden wel terugvinden in de tabel V1Flat.CompaniesAll.

  • Ongefactureerde tijdsregistratie. Ik kan in PowerBI wel bij de gefactureerde tijdsregistratie (tabel V1Flat.InvoiceTimeTrackings) maar hier zie ik dus alleen alles terug wat al wel gefactureerd is en dat is net niet wat ik nodig heb.

Mogelijkerwijs dat voor ongefactureerde tijdsregistratie teruggevallen kan worden op TimeTracking: Teamleader Focus Time Tracking - Teamleader Focus API Data Model.

De Teamleader Focus-tabellen dekken alles af wat in de API’s voor zover bekend beschikbaar t/m 19 oktober 2023. De gevraagde velden doen momenteel geen belletje rinkelen.

Teamleader geeft aan dat men bezig is om de zogenaamde V1-API’s uit te faseren ten gunste van V2 en de V2-API’s worden daarom momenteel “feature complete” gemaakt t.o.v. V1. Er zijn doorlopend kleine wijzigingen, maar ook dan zullen waarschijnlijk nog velden ontbreken.

Advies is om zekerheidshalve dezelfde vraag bij Teamleader Support neer te leggen of voor deze velden een API beschikbaar is en/of zal komen.

Mochten ze reeds beschikbaar zijn gekomen na 19 oktober 2023, gelieve dan de exacte documentatie te vermelden, dan kan Invantive die toevoegen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.