Momenteel wordt er aangegeven dat een factuur van Invantive nog openstaat en daardoor wordt de data niet vernieuwt.
Echter is de factuur al op 28-8 betaald. Zou de betaling gecheckt kunnen worden?
Alvast bedankt!
Momenteel wordt er aangegeven dat een factuur van Invantive nog openstaat en daardoor wordt de data niet vernieuwt.
Echter is de factuur al op 28-8 betaald. Zou de betaling gecheckt kunnen worden?
Alvast bedankt!
Dank voor het melden. De oorzaak is weggenomen.
De oorzaak bleek te zijn dat de status van facturen ouder dan enkele maanden niet automatisch juist verwerkt wordt in Invantive Cloud. Dit leidt tot onterechte storingen. Onze excuses hiervoor.
Een aantal aanpassingen zijn gemaakt om herhaling te voorkomen. Ook is een verandering doorgevoerd waardoor niet-afgeletterde betalingen meerdere keren per dag verwerkt worden in Invantive Cloud in plaats van zoals voorheen eenmaal per dag.
Top dankjewel voor de verwerking. Echter wordt momenteel nog een factuur als geblokt gezien. Wanneer kan ik verwachten dat deze factuur afgeletterd is en invantive weer gebruikt kan worden?