Overdue invoice al betaald

Momenteel wordt er aangegeven dat een factuur van Invantive nog openstaat en daardoor wordt de data niet vernieuwt.
Echter is de factuur al op 28-8 betaald. Zou de betaling gecheckt kunnen worden?

Alvast bedankt!

Dank voor het melden. De oorzaak is weggenomen.

De oorzaak bleek te zijn dat de status van facturen ouder dan enkele maanden niet automatisch juist verwerkt wordt in Invantive Cloud. Dit leidt tot onterechte storingen. Onze excuses hiervoor.

Een aantal aanpassingen zijn gemaakt om herhaling te voorkomen. Ook is een verandering doorgevoerd waardoor niet-afgeletterde betalingen meerdere keren per dag verwerkt worden in Invantive Cloud in plaats van zoals voorheen eenmaal per dag.

Top dankjewel voor de verwerking. Echter wordt momenteel nog een factuur als geblokt gezien. Wanneer kan ik verwachten dat deze factuur afgeletterd is en invantive weer gebruikt kan worden?

Als het goed is, dan is 2 uur na deze melding de werking hersteld.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.