Ik heb meldingen gekregen in powerbi die aangeeft de onderstaande gegevens te missen. Er gaat dus iets niet goed tussen teamleader/invantive of invantive/powerbi. Kan iemand mij helpen.
Columns missing from original set: website. Zie hieronder:
203 queries are blocked by the following errors:
CompanyCustomFieldValues@tlr
The column 'cpy_primary_address_line1' of the table wasn't found.
Contacts
The column 'primary_address_line1' of the table wasn't found.
Customers
The column 'primary_address_line1' of the table wasn't found.
Deze lijnen heb ik in PowerBI:
PowerBI (last updated in 30-7-2024)
Invantive can’t connect with powerbi: “Microsoft SQL: A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connections. (provider: Named Pipes Provider, error: 40 - Could not open a connection to SQL Server)”
The error you’re seeing, 500 Internal Server Error, typically occurs when the server cannot process the request properly. In this case, it relates to the OData connection for the table Teamleader.V2Flat.UserWeekSchedulesAll.
Advies is om de ontwikkelaar van het rapport te betrekken. Invantive Cloud genereert nooit SQL Server-foutmeldingen zoals deze.
Mocht ook los opgewekt kunnen worden, dan vraag: is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.