Via mijn email heb ik een paar maanden geleden een proefperiode gestart deze is nu verlopen waardoor ik niet meer kan inloggen of gebruik kan maken van Power Query. Er is mij via de mail verteld dat :
het Free Exact Online Plan L387761 is nog actief.
U kunt deze gebruiken tot 100.000 rijen per dag. De administraties en omzetlimiet is sinds 1 januari 2025 niet meer van toepassing
Als ik inlog krijg ik nog steeds deze melding:
Your usage period has expired on 18-05-2025.
Please contact Invantive Sales on +31880026500 for prolongation of your subscription.
Hoe krijg ik mijn account omgezet zodat ik 100.000 rijen per dag kan gebruiken via het Free Exact Online Plan?
Voor de snelheid is al even gekeken; er zou sinds 18 mei al een Free Exact Online Plan actief.
Dit is terug te vinden in het scherm “Abonnementen” onder “Licentiering” op Invantive Cloud. Een Free Exact Online Plan heeft de productcode “SUBBOLFR”.
Er zou dus geen foutmelding mogen optreden. Parallel aan uw contact met Invantive Sales zal daarom ook gekeken worden of er sprake is van een fout in Invantive Cloud.
De foutmelding is inmiddels gevonden. Het betreft:
xxgmr014
Your usage period has expired on 18-05-2025.
Please contact Invantive Sales on +31880026500 for prolongation of your subscription.
Reference is https://start.exactonline.nl/64329022, subscription L99702863.
Dit betreft een foutmelding uit Get My Report for Exact Online. Deze wordt niet gedekt door het Free Exact Online Plan. De gedekte producten van het Free Exact Online Plan staan in de linkerkolom op:
Advies is om Power Query of iets vergelijkbaars te gebruiken als u de gegevens met het Free Exact Online Plan wilt inzetten.