Publiceren werkt niet: itgenclr013 The syntax of this name isn't correct

itgenclr013
The syntax of this name isn’t correct.
Verify that the name:

  • Starts with a letter or underscore (_)
  • Doesn’t include a space or character that isn’t allowed
  • Doesn’t conflict with an existing name in the workbook.
    An unknown error occurred.
    COMException
    at Microsoft.Office.Interop.Excel.Name.Delete()
    at Invantive.Producer.Control.Utility.PublishToNewWorkbook

Waarschijnlijk vormt de Publish een ongeldige naam voor een werkblad.

Advies is om eerst een upgrade te plaatsen. Waarschijnlijk verschijnt dan de naam van het werkblad dat na Publish een ongeldige naam is.

Deze upgrade kan op een tijdelijke installatie gebruikt worden, bijvoorbeeld een thuis PC om de werking te controleren.

Inmiddels is er meer duidelijkheid. Waarschijnlijk is het Excel werkboek ooit geopend met een oudere versie van Excel waardoor automatisch een named range aangemaakt is die met “_xlfn.” begint. Deze is niet zichtbaar in de Name Manager en lastig te verwijderen.

Gelieve morgen een productierelease te downloaden en te gebruiken (versie 22.0.131 of nieuwer).

Waar kan ik die release ook alweer vinden? Zodat ik die kan downloaden?

Want ik heb geen admin password, dus moet ik dit via de helpdesk doen.

De nieuwe release is vanaf woensdag 20 april te vinden op https://releasenotes.invantive.com.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.