Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Controleer dat het SQL-statement ook zichtbaar is zoals beschreven in de link.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
Zojuist telefonisch gesproken met Invantive. Mij werd geadviseerd om de SQL-statement van de foutmelding door te sturen vanuit de Bridge Online Monitoring.
Als ik de tabellen probeer te refreshen krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen. Maar in Bridge Online Monitoring wordt dit niet getoond als een fout (de balken zijn groen), en wordt er ook geen SQL-statement in de meldingen gezet.
Daarop aanvullend zie ik wanneer ik de container aanroep dat ik slechts uit de volgende tabellen/views kan kiezen:
Hier lijken dus alle Loket-tabellen uit te vallen
Ook wij ondervinden problemen bij ophalen Loket tabellen.
Zorgt ook voor kritische problemen bij onze klanten. Indien Invantive geen capaciteit heeft om op te lossen onder support/service (in verband met uitfasering) dan is het wellicht idee om o.b.v. consultancy te doen?
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.