Storing bij ophalen Loket tabellen

Vanaf deze ochtend loop ik tegen het probleem aan dat ik geen tabellen van Loket kan ophalen. Ik krijg bij het ophalen deze melding:
image

De bridge online monitoring laat geen foutmelding zien. Hij laat wel zien dat er GEEN rijen opgehaald worden.

Kunnen jullie hierbij helpen?

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

Merk op dat Loket zich in de uitloopfase bevindt, waardoor er minimale ondersteuning op plaatsvindt (zie Loket-integratie bij Invantive in uitloopfase: wat dit betekent voor uw gebruik en ondersteuning voor meer details).

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Controleer dat het SQL-statement ook zichtbaar is zoals beschreven in de link.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

Er zit geen SQL statement in de bridge online monitoring:

Helaas kunnen we u op basis van de beschikbare informatie niet adviseren. Advies is om een lokale Power BI-specialist te betrekken.

Zojuist telefonisch gesproken met Invantive. Mij werd geadviseerd om de SQL-statement van de foutmelding door te sturen vanuit de Bridge Online Monitoring.

Als ik de tabellen probeer te refreshen krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen. Maar in Bridge Online Monitoring wordt dit niet getoond als een fout (de balken zijn groen), en wordt er ook geen SQL-statement in de meldingen gezet.

Helaas kunnen we u op basis van de beschikbare informatie niet adviseren. Advies is om een lokale Power BI-specialist te betrekken.

Ik heb deze SQL query gerund in de UniversalSQL-editor:

select *
from LoketNlRest.Views.EmploymentLeaves@lnr
limit 5000

Dit is een tabel die wij gebruiken in het dashboard. Maar ik krijg de melding dat de tabel niet bestaat.

image

Daarop aanvullend zie ik wanneer ik de container aanroep dat ik slechts uit de volgende tabellen/views kan kiezen:
Hier lijken dus alle Loket-tabellen uit te vallen

Ook wij ondervinden problemen bij ophalen Loket tabellen.

Zorgt ook voor kritische problemen bij onze klanten. Indien Invantive geen capaciteit heeft om op te lossen onder support/service (in verband met uitfasering) dan is het wellicht idee om o.b.v. consultancy te doen?

De oorzaak is onbekend, maar Loket bevindt zich in de uitloopfase (zie Loket-integratie bij Invantive in uitloopfase: wat dit betekent voor uw gebruik en ondersteuning).

De analyse en support zal in lijn met het beschreven beleid plaatsvinden.

Mogelijk dat een nieuwe release het probleem oplost. Kies hier uit twee varianten van EmploymentLeaveBalances:

  • EmployerEmploymentLeaveBalances
  • EmploymentLeaveBalances

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.