Sinds afgelopen vrijdag (20-01-2023) krijgen we bij het ophalen van v1-data uit Teamleader voor Invoices steevast een 500 error. Dit gaat middels een geautomatiseerd proces in Azure Data Factory.
Error vanuit Azure Data Factory:
ErrorCode=HttpRequestFailedWithServerError,‘Type=Microsoft.DataTransfer.Common.Shared.HybridDeliveryException,Message=Http request failed with server error, status code 500 InternalServerError, please check your activity settings and remote server issues.
Request URL: https://app-online.cloud/apps/xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx/databases/376/modules/xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx?table=Teamleader.V1.invoices.,Source=Microsoft.DataTransfer.ClientLibrary,’‘Type=System.Net.WebException,Message=The remote server returned an error: (500) Internal Server Error.,Source=System,’"
Error vanuit App Online Monitoring:
Module ‘TeamLeaderExtraction.ReadTableToJSON’ failed: itgenoda035: The Teamleader Focus server returned an internal error, which is typically an application error within Teamleader Focus. Please contact support of Teamleader Focus with the collected native platform call data or raise a question on the Invantive forums with these call data. (https://app.teamleader.eu/api/getInvoices.php)
Het vreemde is dat de overige calls naar Teamleader geen problemen lijken te hebben.
Graag verneem ik wat er aan de hand is.