Ik krijg vandaag elke keer als ik een download probeer via bridge online, de melding terug ‘Too Many Requests’
Zie screenshot
Toch doe ik niet meer dan anders. Waar komt deze foutmelding vandaan?
Ik krijg vandaag elke keer als ik een download probeer via bridge online, de melding terug ‘Too Many Requests’
Zie screenshot
Toch doe ik niet meer dan anders. Waar komt deze foutmelding vandaan?
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
Bij deze een monitoring verzoek.
Dit verzoek is alleen voor toegang tot de server en tabellen.
In het scherm is als het goed is ook een itgenboe411
-melding terug te vinden.
De totale downloadduur overschrijdt de Fair Usage-limieten.
Advies is om het gebruik te optimaliseren.
Meer tips en achtergrond vindt u in:
Dat is wel heel gek.
De downloads zoals we die nu hebben, lopen al heel lang. Ik heb er zeker 4 maanden niets aan veranderd.
Hoe kunnen nu dan in 1 keer zover over limit van downloadduur gaan?
Is te achterhalen welke aanvraag de grootste downloadduur veroorzaakt?
Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt doordat een deel van de Fair Usage-limieten die nog niet afgedwongen werden nu geleidelijk verlaagd worden naar de gedefinieerde limieten. Dit is als het goed is ook altijd zichtbaar in het dashboard met de gekleurde balken op Invantive Cloud en Invantive Bridge Online.
In het gelinkte artikel staan tips om het gebruik te verlagen.