Verse duur gelijk aan 0, terwijl applicaties wel een poging hebben gedaan om data op te halen

Vannacht hebben heel wat pipelines in onze Data Factory een error gekregen. Als ik dit ga controleren bij ‘gebruik’ in Invantive Cloud, zie ik het volgende:

De verse duur van Vandaag is leeg, evenals die van de afgelopen 7 dagen. Hoe kan dit?

Had Invantive en/of EOL storing vannacht?

Verder zie ik in de Sessie I/O’s query’s terug met PostgreSql, terwijl we deze connector niet gebruiken. Waar komen deze query’s vandaan?

Update:
We krijgen in Azure Data Factory de volgende error als we een OData request willen uitvoeren.

Failed to create odata connection to RequestUrl.
Failed to get metadata of odata service, please check if service url and credential is correct and your application has permission to the resource. Expected status code: 200, actual status code: Unauthorized, response is : .

Het account dat gebruikt wordt om te autoriseren heeft genoeg rechten en heeft tot vandaag gewoon gewerkt.

Er treedt momenteel in de nacht en deel ochtend een storing op; zie Dagelijks terugkerende storing Invantive Cloud-platform.

Aan een oplossing wordt gewerkt.

1 like

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.