Vraag over delegatie (foutmelding itgenscr754)

Kort geleden heb ik een vraag ingestuurd die ik niet meer kan vinden, zowel in het forum als via de aangemaakte topics op mijn account.

De volgende vraag is voor mij nu van belang: die gaat over de bijgevoegde foutmelding die ik nog steeds heb in PowerBI.

Zouden jullie mij óf willen wijzen naar het originele forumbericht óf via deze post mij helpen?

Het probleem is namelijk dat ik wél ben toegevoegd als delegatie (zie 2e screenshot) maar alsnog de foutmelding m.b.t. delegatie krijg.

Welke foutcode staat er in de eerste foutmelding (iets in het formaat itgenxxx999)?

itgen_cloud_scr754b_hint

Dank! Dit is een onvertaalde resource na de foutcode; we zullen die laten vertalen, maar de foutcode is er uit af te leiden: itgenscr754.

De melding is dan:

Controleer of er een database met dit segment bestaat voor de delegerende organisatie.
Misschien bestaat de database in plaats daarvan in uw oorspronkelijke organisatie.
Schakel in dat geval terug naar uw oorspronkelijke organisatie of gebruik een Invantive Cloud-account binnen uw oorspronkelijke organisatie om gegevens uit de database op te halen.
Controleer ook of de delegatie van toepassing is doordat de huidige datum tussen de begin- en einddatum valt.

Advies is om de hints puntsgewijs na te lopen. Uit de schermafdrukken is niet herleidbaar maar geanonimiseerd op te maken wat de betrokken gebruikers en databases zijn.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.