Wijzigingen in Teamleader Focus worden niet zichtbaar na automatische refresh in PowerBI. Hoe kan dat?

Twee keer per dag is er een automatische refresh vanuit Power BI ingesteld om data op te halen vanuit Teamleader Focus. Met regelmaat worden nu wijzigingen doorgevoerd in de timesheets omdat data niet goed blijkt te staan zoals een ander projectnummerselectie en/of klant.

Nu blijkt na het verversen dat deze wijzigingen niet zichtbaar zijn in Power BI.

Er zijn geen gesignaleerde foutmeldingen in Power BI.

Wat kunnen hiervan de oorzaken zijn?

Advies is om te kijken of de cache-instellingen leiden tot dit gedrag. Lees hier meer over in:

Daarnaast is er een pagina met algemene tips die veel hindernissen vermijden. Deze is te vinden op:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.